Follow Me @noorshafila

Tuesday, August 22, 2017

Petronas National and Malaysia Day 2017

Iklan Petronas sememangnya tak pernah mengecewakan. 

Tiap-tiap tahun bila ada perayaan atau hari-hari istimewa Malaysia, Cik Ila memang tertunggu-tunggu iklan dari Petronas. Tahun ni Petronal tampilkan Rashid Sidek dan Foo Kok Keong, dua lagenda badminton negara. 

Cuba korang tengok iklan merdeka dan hari Malaysia untuk tahun ini. 



Ambil yang baik saja ye dari video ini. Mana mungkin kanak-kanak riang tu kalahkan lagenda. Nilai tidak mudah putus asa itu yang penting. Semoga kita dan anak-anak generasi yang bakal ini tidak mudah putus asa dan terus berjaya.

7 comments:

  1. Dari dulu suka iklan petronas! Respect la sapu master plan iklan ni hehe

    ReplyDelete
  2. Suka tengok iklan Petronas kalau merdeka dan hari raya banyak makna....

    ReplyDelete
  3. Dari dulu mmg suka dgn iklan petronas. Tak pernah mengecewakan

    ReplyDelete
  4. Ya, setiap tahun Petronas jarang menghampakan! Sarat isi dengan pengajaran. Kudos!

    ReplyDelete
  5. Yang penting nilai yang dipaparkan. Bagus sebab dapat mendidik anak-anak dengan nilai murni.

    ReplyDelete
  6. memang iklan petronas sentiasa terbaik. kalau tak lawak, mesti ada benda yg nk disampaikan. tersirat dan tersurat

    ReplyDelete
  7. Ada perasan iklan ini muncul dekat facebook. Tapi tak pernah play untuk tonton pun... Xsangka xlama lagi nak sambut hari kemerdekaan

    ReplyDelete

Broaden News