Cerita kosong je...

Cerita 2 minggu ni.....

Rindu sangat2 kat Cik Razaleigh

Happy sangat sebab dapat spend masa bersama-sama cik suami yang bercuti seminggu. Yang bestnya, dapat melepaskan rindu menjamah masakan cik suami. "Terima kasih abg encem".
Dan seperti biasa, aku masih lagi menangis bila hantar cik suami ke airport. Benci betul bila kena berpisah.
Sejak dia balik ke Miri selepas bercuti,cik suami aku ni makin sibuk. Macam2 programnya. Bila malam je dah kepenatan. Jadi masa sembang dah jadi pendek. Huhuhuhu....rasa tak puas bila dapat bersembang.

Babyku dah nak masuk 34 minggu

Kali ni dah confirm gender babyku. Hehehe.. rupa2nya dia nak tunjuk kat abah dia. Berat kasarnya pun dah mencecah 1.8kg. Alhamdulillah setakat ni, cuma aku kena kencing kotor balik. Kenalah ambil antibiotik dan air masam tu balik.
Aku pun dah booking tempat untuk bersalin di Hospital Putrajaya.



KATA HATI AKU: Tinggal 6 minggu lagi untuk menanti kelahiran bayiku. Macam2 perasaan ada dalam hati ni.

hachi

Post a Comment

0 Comments