Lelaki kesayangan saya.

Siapa lelaki kesayangan saya?

Kalau sebelum kahwin dulu dah tentu saya jawab:

1. Haji Shafie: Abah terbaik saya. Tak pernah marah atau pukul saya. Tu pasal saya ni kadang2 bersikap keterlaluan (ampun ye kepada sesiapa yang berkenaan).

2. Mohd Yusof: Atuk saya. Duduk kat sebelah rumah je. Atuk yang paling rock sekali. Semua cucu dia manjakan. Masa saya kahwin, dialah yang nampak sedih sekali. Peluk saya erat sangat macam saya nak pergi jauh je.

3. Arol, Amin dan Amir: Adik-adik lelaki saya. Ketiga2nya mempunyai perwatakan yang sangat berbeza. Pening kepala.

Tapi lepas kahwin ni kalau ada orang tanya dah tentu saya akan jawab:

Mestilah Mohd Razaleigh Mohd Saleh - Lelaki pertama yang membuatkan hati saya terbuka untuk mendirikan rumah tangga. Terima kasih abang kerana muncul dalam hidup saya. Bertemu, bercinta, berkahwin dengan abang merupakan detik yang paling bahagia dalam hidup saya. Saya sedar kita perlu tempuhi banyak suka duka dalam melayari perkahwinan ini tapi percayalah.... saya sayang bangat sama kamu abg.

Post a Comment

0 Comments