The Walking Dead Season 7

Wow..wow..wow

The Walking Dead (TWD)
Setahun menunggu season 7 keluar.

eeny meeny miny mo
"who's it gonna be!"
Serius aku cakap...masa ni memang berdebar2.


Tengok episod 1 ni pun dah tak senang duduk. Ingatkan semuanya mati.
Aku siap whatsapp kawan aku bagitau yang semuanya mati. Buat suspen je.
Poor Abraham and Glenn. I will be missing him (Glenn) in this season (speaking pulak kita).
Aku tak expect Glenn mati dalam musim 7 ni. Korang ingat tak mata Glenn yang tersembul keluar tu. Ouchhh...cara mati paling sadis sekali aku rasa.
Daryl pulak, aku tak dapat bayang kan lagi nasib dia. 


Kemunculan Jeffrey Dean Morgan yang pegang watak Negan memang aku nanti kan.
Suka sangat dengan lakonan dia. Lagipun dalam TWD ni nampak dia handsome sangat dengan outfit yang dia pakai sambil pegang kayu baseball (Lucille) tu. Tak sabar nak tengok apa lagi dia buat lepas ni.

Post a Comment

1 Comments