Gegar Vaganza 3

Bismillah

GV musim pertama memang aku tak tahu langsung. GV musim kedua aku ikut sebab MR. Dah dia tengok takkan aku tak tengok. Untuk GV musim ketiga ni....kena tengok dulu esok malam. Macam tahun2 sebelum ni, mestilah ada 12 peserta. 6 lelaki dan 6 perempuan. Kalau tengok gambar kat atas, yang betul2 aku tahu 6 orang saja. Tak kisah lah kan...

credit to astrogempak
Ini senarai penyanyinya adalah Ameng Spring, Zarul Umbrella, Razis Ismail, Gmie Screen, Rem, Shidee Data, Nora Ariffin, Siti Sarah, Elly Mazlein, Azharina, Intan Sarafina serta Zur Eda. Yang bold tu yang aku tahu lah satu atau dua lagu hit depa.

Aku harap persaingan GV tahun ni setanding atau lebih hebat dari GV yang lepas. Janganlah penaja melebih2. Astro akan tayang siaran di saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (123) bermula 16 Oktober ini, jam 9.00 malam. Tapi aku selalu record dulu. Nanti bila free baru tengok. Hahahaha......

Post a Comment

0 Comments