Blog aku pun ada akaun Adsense.

Bismillah

Semalam aku join group whatsapp bro Hasrul Hassan. Kira ni support group untuk blogger lah. Jadi silent reader je dulu sebab aku tengok depa kat dalam tu dah terlalu jauh advanced dari aku. Hahaha....lagi pulak satu apa pun aku tak faham apa yang diorang sembang. Pasal SEO, template, coding dan etc. Namanya blog ni dah lama tapi aku tak pernah pun ambil tahu pasal dunia blog ni. 

Dia ada bincang pasal akaun Adsence. Aku ada akaun adsence ni. Tapi tak on pun. Last earning yang ada dalam adsence tu $0.18 kot. Aku off sebab nak biar ads nuffnang je konon2. Suka suka je nak on dan off. Dua kali apply kena reject tau. Kali ketiga baru lepas. Tapi sekarang ni aku tengok ads nuffnang macam tak mau masuk je kat blog aku ni. Adeh macam mana nak jana income ni (konon2 lg) Baik aku on balik adsence aku. So korang rajin-rajin lah klik kat iklan adsense aku tu. Mana lah tau, bangun tido esok mencanak naik klik aku kat akaun adsence. Hahahaha.....berangan kuat benor.

Sementara ada lagi baki cuti bersalin ni, aku nak study tentang affliate LAZADA. Nak masukkan banner dia pun aku tak faham. Menangis....

Alisha, Alfeey & Aleena



Post a Comment

0 Comments