Jalan-jalan cari makan

Asssalamualaikum

Sempena cuti hari pekerja saya dan en suami pekena steamboat bersama-sama dengan adik2 saya. Sebenarnya dah lama teringin nak ber 'steamboat' memandangkan ia kegemaran en suami. 

Kami ke Thai Steamboat & BBQ di Ampang.


Nampak tak ayat "Eat all you can!" untuk RM30 per adult. Budak kecil macam Alisha dan Alfeey FOC.
Dah nak balik baru snap gambar kedai ni. Pelanggannya bersilih ganti.


Semua pinggan masih penuh lagi sebab baru nak mula. Steamboatnya ada dua pilihan sup dan tomyam.


Aksi Alisha menolong abah :)



Finishing


Peace....saya dan kenyang. Siap menyanyi lagu Negaraku dan 1 Malaysia lagi. Sangat patriotik anak saya ni.



Alfeey dah tidur. Anak bujang saya ni minat ketam rupanya.

Puas makan. Harganya sangat berbaloilah pada saya. InsyaAllah akan pergi lagi kot. 
Baru terperasan tak de gambar makcik Nis. Hehehehe......saya? lain kali lah ye.







Post a Comment

1 Comments