Penutup 2012; Selamat Tahun Baru 2013

Lama betul saya tak bersiaran. 

Selamat tahun baru 2013 buat semua. 

Semoga 2013 lebih meriah dan lebih baik dari tahun sebelumnya.
 Azam tahun baru? 
Saya percaya masing-masing mempunyai list tersendiri. 
Begitu juga saya. 
Tiga yang utama adalah untuk ilmu pengetahuan, keimanan diri dan kebajikan. 
Tak perlu lah saya terangkan ye nanti berjela-jela pula :) 
Yang pastinya, semuanya melibatkan diri saya, suami, anak-anak dan keluarga.

Okeh...minggu terakhir 2012 saya habiskan di kampung saya di Kampung Air Panas, Gerik. Itu yang tak sempat nak meng'update' blog ni. Hehehehe... maklumlah sebagai anak sulung, saya kena lah menyibukkan diri dalam persiapan kenduri untuk majlis perkahwinan adik lelaki saya (tukang sibuk je kot ni). 
Tapi yang paling sibuk rasanya anak2 saya lah. 


Pak Ngah berinai...dia pun nak berinai.


Pak Ngah  pasang pelamin...dia pun nak sibuk.


Kan dah kata....anak-anak saya yang sibuk.

Tapi yang bestnya
Bila malam majlis  nikah.....


Dua-dua pun tidur..... :)

Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar.


 28.12.2012 - Majlis Akad Nikah di rumah pengantin perempuan

Takde pula gambar sanding sebelah pengantin perempuan. 
Majlisnya berlangsung pada 29.12.2012.

  

 30.12.2012 - Majlis sebelah lelaki

Penutup 2012 yang mengembirakan buat keluarga saya. 
Tahniah buat adik saya Nasrol Fizam dan isteri Nor Hafiza

Akhir sekali,
Si kecik Alfeey yang jadi tukang sibuk abah dan ibu cuci pinggan. 




Post a Comment

4 Comments

  1. happy 2013.mudahan apa yg diazamkan dmudahkan allah k

    slmt pngantin baru buat adik fila dan isteri.moga kekal jodo bahagia ke ank cucu

    eh,gtu alisha n alfeey cucu sulung la ye.sama cm aaron n aleesya.hehe.cucu ksayangan mak saya ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah...semoga 2013 lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.

      Delete
  2. amboi .. ini krojenye Cik Alisha..

    ReplyDelete