Hobi; Mini Cars Collections

Assalamualaikum

Saya memang minat bab-bab mengumpul benda-benda kecik macam ni. Ingat dulu (dalam tahun 2000 kalau tak silap) saya gila mengumpul patung2 dalam siri pikachu tu. Banyak betul. Dia jual satu seringgit. Saya beli di Amcorp Mall. Bila dah boring tengok patung2 tu, saya hantar balik kampung jadi mainan adik bongsu saya pula. Ngeh ngeh ngeh.....

Lepas tu saya minat kumpul kereta kecil-kecil pulak. Al maklumlah dah ada kereta sendiri.

Ini antara yang masih ada. Sejak dah ada anak-anak ni. Kita kumpul, diorang amik main pulak. Ada yang tercabut tayar lah....Ada yang pecah lah....Sayang tau...Tapi sebab anak...ku rela kan aje lah.

2008: The Cars of James Bond Collections


Complete dan ada extra.


2009: Ferrari Model Cars (Shell)


Sedih sikit. Ini je yang saya jumpa. Yang lain-lain entah mana perginya, anak-anak saya main. Sebab model ni besar sikit dari yang lain-lain jadi saya tak kisah sangatlah diorang main. (Huhuhu.......)


2011: Mini Coopers Series (KFC)


Hehehehe. Tak mampu lah lagi nak beli kereta yang betul. Dapat yang ni pun dah okeh.


dan yang terkini.

2012:  Ferrari Model Lego Collections (Shell)


Saya suka sangat tau. Terima kasih pada cik suami kerana membantu saya. Hehehehe.....



Semoga 2013 ni lebih banyak lagi yang best-best.

Post a Comment

2 Comments

  1. wah...koleksi yang sgt menariks...hehe..
    saya takde hobi gini.saya suka kumpul paper bag yang lelawa designnya..hehe

    ReplyDelete