Hak Milik



Setelah 8 tahun, akhirnya WLR milik saya sepenuhnya. Dah tak de hutang pun dengan RHB. Hehehe... WLR kereta pertama saya sejak 2004 yang saya panggil kete kebal. Banyak jasa kereta ni dengan saya malah dengan kereta inilah, berlakunya peristiwa yang hampir meragut nyawa saya, mak dan adik bongsu pada 2007. Alhamdulillah, walaupun agak teruk kemalangan itu, WLR masih boleh diperbaiki dan diguna tanpa masalah sehingga sekarang.

Tapi sejak 2010, saya dah tak guna WLR lagi. Abah saya yang pakai di kampung. Saya cuma renew insurans dan road tax saja. Hehehehe....Sebabnya lepas Alisha lahir je, terus saya dan suami beli MPV yang kami guna sekarang. Selesa lah sikit bila nak travel jauh2. Hehehehe... (senang je buat hutang kan?) Tak mengapalah..janji anak2 selesa.

Post a Comment

0 Comments