Lelaki hebat dalam hidup saya.

Salam buat teman-teman blog saya.




Inilah wajah abah kesayangan saya.

Saya anak yang tak pandai nak menuliskan kata2 yang boleh menyentuh jiwa untuk ditujukan kepada abah.

Tapi, sejak dari kecil lagi saya sentiasa cuba untuk melakukan yang terbaik untuk mengembirakan kedua-dua orang tua saya.

Alhamdulillah, saya bangga menjadi diri saya sebagai mana sekarang.

Terima kasih buat abah (dan juga emak)kerana mendidik saya dengan sempurna sehinggalah sekarang.

Dan kini setelah mempunyai dua cahayamata, saya semakin menghargai abah dan juga emak.

Buat abah tersayang

"Selamat Hari Jadi"









Post a Comment

1 Comments

  1. Selamat hari lahir buat ayah fila..
    moga panjang umurnya murah rezki nya dan sentiasa bahagia bersama keluarga terchentaaa... =)

    ReplyDelete