Tag 1

tag dari http://saisia-arissa.blogspot.com

[1] Siapakah diri anda di rumah?
~ Hanya wanita biasa yang menguruskan rumah tanpa suami kesayangan di sisi (PJJ)dan ibu yang ROCK kepada puteri kesayanganku Alisha Adnain.

[2] Siapakah diri anda disamping rakan?
~ Kena tanya mereka2 yang menjadi rakanku.

[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
~ Apa ya...? setakat ni, Alhamdulillah semua yang diidamkan dah tercapai. Esok lusa tak tau lah.

[4] Siapakah nama pasangan anda?
~ Mohd Razaleigh Bin Mohd Saleh

[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
~ Cik suami pandai masak. Sedap wooo...
~ Cik suami baik, bertanggung jawab dan sayang pada saya dan Alisha.
~ Cik suami hormat pada orang tua (esp pada bapa dia dan ibu bapa saya)
~ Cik suami tak kedekut dengan saya.
~ Cik suami pandai ambil hati saya.

[6] Bila tarikh anda couple?
~ June, 2007 (tarikhnya kena tanya cik suami)

[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
~ Dah lupa tapi kenangan manisnya banyak sangat.

[8] Lagu tema cinta anda?
~ Tak de. Nanti saya tanya dia.

[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
~ Harap sangat cik suami takkan berubah. Saya suka segalanya pada cik suami. Dari belum kawin sampai sekarang, dia tetap sama.

[10] Tag 10 rakan ada yang lain
~ Siapa sahaja yang tertarik dengan tag ini.

hachi

Post a Comment

1 Comments

  1. alhamdulillah... best kan bila kenangan manis lebih banyak dari yg pahit...
    :)

    ReplyDelete